|
|
| Autor |
Wiadomość |
yasieck [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-04, 17:31 Christian Dior - 1,5 euro czy warto?
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów,
Jestem tutaj nowy - monetami interesuje się od niedawna. Zacząłem od monety z Fryderykiem Chopinem i tak się zaczeło moje zainteresowanie mennicą paryską. Chciałbym kupić monetę Coco Chanel ale jeszcze jej nie ma, znalazłem natomiast 1,5 Euro Christian Dior. Podobno niski nakład i w ogóle warto. Sklepu Hyath nie znam, czy można mu zaufać? Prosze o porade (przepraszam ale jestem nowicjuszem w temacie).
PS. Czy Dior może kiedyś kosztować tyle co Chopin ? Ma w sumie taki sam nakład. |
|
|
|
|
 |
Hyath

Dołączył 904 dni temu Posty: 53 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 2008-08-04, 17:53 Re: Christian Dior - 1,5 euro czy warto?
|
|
|
Witam,
Monety euro można kupić także w innych sklepach wszak Hyath nie mam monopolu na sprzedaż tych pozycji w Polsce - mogę jednak zapewnić że dokładamy starań aby nasi Klienci z czasem nabrali przekonania że rozglądanie się na boki jest zbędne :)
W sprawie Diora już pisałem a Chopin to klasyka której posiadania szczerze gratuluje.
Pozdrawiam,
Hyath |
|
_________________ " Biznes to coś więcej niż pieniądze. Hyath to coś więcej niż monety ... " |
|
|
|
 |
leon
Dołączył 828 dni temu Posty: 158
|
Wysłany: 2008-08-04, 20:17
|
|
|
drogi yasiecku co do Hyath to myślę, ze z taką pewną dozą nieśmiałości mozesz mu zaufać
to że zainteresowałeś się mennicą francuską świadczy o twojej mądrości i przezorności zarazem i są duże szanse, że z czasem będziesz czerpał profity ze swego zainteresowania MdP. co do diora i chopina to logika podpowiada, ze dior nigdy nie powinien być tak drogi jak chopin ale z logiką panie dzieju teraz różnie bywa. jeśli czujesz się przyciśnięty i musisz coś zbierać to najpierw kup jakieś katalogi, cos popatrz trochę a jak cię kieszeń swędzi i masz napad zakupów to kupuj coś z niskonakładowych- tu raczej sie nie pośliźniesz |
|
|
|
|
 |
Legion

Dołączył 901 dni temu Posty: 187 Skąd: Warszawa